понедельник, 2 февраля 2015 г.

Модуль 2. Рефлексія

       Цей модуль дав мені розуміння того, що проекти створюють передумови для розвитку в учнів навичок мислення вищих рівнів та підвищують рівень мотивації учнів до навчання. Поточний модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесіа саме: заохочення учнів до пошуку, проведення досліджень у навчальній діяльності та розвиток навичок мислення вищих рівнів; підвищений рівень охоплення всіх учнів роботою в проекті, вміння покладатися на себе, покращення їх ставлення та ріст мотивації до навчання; з’являється доступ до більш широкого спектру можливостей у процесі навчання та всебічного залучення учнів, що мають різніособливості розвитку та стилі навчання.
       Також я дізнався про багаторівневу структуру розумової діяльності учнів американського професора Блума. За його словами є шість рівнів розвитку мислення. На першому, базовому, рівні знаходяться знання, далі розуміння, використання, аналіз, синтез та оцінювання фактів і відомостей, їх застосування для розв’язування завдань реального життя чи в навчальній діяльності.
    Навчальний проект простішими словами - це "п'ять П": проблема, планування,пошук інформаціїпродуктпредставлення результатуШостим "П" проекту може бути Портфоліо, (папка, у якій зібрані всі робочі матеріали)

Комментариев нет:

Отправить комментарий